13 март 2010

Т'ва...щот такова, нали...малко

-----------------------------------------------------------------------


И аз такова, щото малко така. И той ми вика, ама ти такова ли това, щото знаеш ко такова, дет тва не го такова, малко дет такова. И аз викам, а бе ти, да не би малко такова, аз не съм таковал това, въобще. И той вика, абе щи таковам тва-то, ти май малко си таковал, щото ако не беше такова това, нямаше така да стане. Сещаш се, че това не може да се такова така, както се такова онова.

И аз викам, той вика, аз викам, той вика, аз,той, аз, той, вика, вика,вика, такова, вика, такова, такова, тва,тва,тва, вика,такова, тва. Онава.

И пак той вика, абе ти малко такова ли, щото утре знаеш какво ще стане, ако не таковаш това днеска. Я ми дай онова там, дет такова, че направо не мога.И аз викам, такова, чакай малко така. Аз таковам сега и не мога да ти таковам това, няма такова нещо. И той, такъв, направо не може, такова, не вярва, такова и такъв вика, е не, не мога. Не е истина, ей такова.


п.с. Чете се между редовете!

7 коментара:

  1. Четеш ми мислите. Как е възможно да споделяме толкова сходни позиции по въпроса?

    ОтговорИзтриване
  2. Как да ти кажа....защото пием един и същ сок. Той има вълшебно действие. Дава ни телепатични способности :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Всички пътища водят към, знаеш къде. А жаждата утолява само, знаеш какво.

    ОтговорИзтриване
  4. Нещо някакво такова... ей такова.

    ОтговорИзтриване
  5. Всички викаме
    Все едно сме на концерт на рокгрупа
    http://www.youtube.com/watch?v=9kD8sxIjVuc

    ОтговорИзтриване
  6. Хахахах... следващата ти тема произлизаща от тази трябва да бъде BigBrother :)))))))))))))Там думата такова е доста популярна, а умствените възможности на участниците минимални! Хахахахахахаха... Бай Ганьооооооооооооооооооооо... Отдавна ни е разбрал Алеко Калеко!

    ОтговорИзтриване
  7. Тъжна история...за съжаление ми е беден речника (както се вижда) за да мога да създам дори едно смислено изречение на темата ''Big Brother''. Даже предпочитам да си мисля, че това ''нещо'' не съществува...пффф

    ОтговорИзтриване